مصاحبه آرشیو خبر ها
اگر بخواهیم با بارسا و بایرن رقابت کنیم ، باید پیشرفت کنیم!

اگر بخواهیم با بارسا و بایرن رقابت کنیم ، باید پیشرفت کنیم!

بیانکونری با گل های لئوناردو بونوچی و گنسالو ایگوایین توانست بر تک گل تساوی بهش و موقت کایخون فائق آید، بوفون به میکروفون اسکای گفت:

 

پیپیتا ایگوایین، برابر هم تیمی های سابقش بعد از گل خوشحالی نکرد، اما آیا بعد از بازی در رختکن خودش را رها کرد؟

 

پیپا انسانی بی نهایت خوب است، بنابرین به شکلی هوشیارانه خوشحالی کرد، به تنها شکلی که صحیح بود. ما بازی دشواری را برنده شدیم، اما طبیعتا او رضایتمند بود، چون نمی توانست جلوی رضایتمندی اش را بگیرد! می دانم که می توانم روی کمک چند ستاره ی بزرگ که اغلب باعث می شوند که من بازی ها را ببرم، حساب کنم. واضح است که این موضوع در لحظات دشوار به شما اعتماد به نفس و انرژی مثبتی می دهد که باور کنید می توانید نتیجه ی لازم را کسب کنید. در زمان هایی از بازی احساس می کرد که ناپولی بازی را می برد، اما همان طور که اغلب پیش می آید، ستاره های ما به تنهایی تفاوت را رقم می زنند.

 

یوونتوس قبلا دو مصاف مستقیمش را برابر اینتر و میلان واگزار کرده بود، آیا یووه امشب رویکرد متفاوتی داشت؟

 

این بازی ای بود که ما بردیم و پیروزی برابر رقیب مستقیم لیگ، به ما اعتماد به نفس، شادی و روحیه ی فراوانی می دهد. اما ما باید از نظر عملکرد و خیلی معیارهای دیگر پیشرفت کنیم. هدف ما این است که آینده ی درخشانی بسازیم، آینده ای که تا جای ممکن دوام داشته باشد، هم در ایتالیا و هم در اروپا. علی رغم اینکه نتایج می گوید ما در صدر جدول سری آ‌ و گروهمان در لیگ قهرمانان هستیم، باید متوجه باشیم که سطح فعلی کافی نخواهی بود، پس باید یک قدم به جلو برداریم.

 

سوپرمن ادامه داد:

 

اگر به دور بعد رقابت های اروپایی صعود کنیم، از ماه مارس کارمان سخت خواهد شد و بعد از آن هیچ وقتی برای اینکه روی (عملکردمان) کار کنیم نداریم. باید هم اکنون اوضاعمان را بهبود دهیم. بعد از 5 سال موفقیت، چیزهای زیادی هست که به آها اطمینان داریم، خریدن ایگوایین باعث شد که حتی قوی تر و باورمند تر شویم. با این حال در نهایت آنچه اهمیت دارد این است که کار را کجا به پایان ببریم، اگر می خواهیم اسکودتو، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ را ببریم، در این صورت این عملکرد، این روحیه می تواند کاملا کافی باشد. اگر میخواهیم با بارسلونا و بایرن مونیخ بازی های برابری ارائه دهیم، پس وظیفه مان اسن است که بهتر کار کنیم و هماهنگ تر شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: